Då Livet Börjar

En blogg om inredning, livet och allt som jag älskar.

Sjöjungfru

Kategori: Allmänt

Tänk när man ser något så fint så det bara säger pang i hjärtat. Det händer mig lite titt som tätt. Nu senast för någon vecka sedan då jag kikade in på Little Cute Mokkasin för inspiration. För er som inte vet vad Mokkasin är så kan jag berätta att det troligtvis är det finaste blogg med tillhörande webbutik man kan tänka sig. I alla fall såg jag något som fick mitt hjärta att hoppa till och pulsen gick upp, ja, det var lite som att bli kär. En sjöjungfrufena i skimrande tyg. Det ska påpekas att den var för barn och inte fanns i lager ännu. Men jag väntade och i veckan kom den äntligen med posten. Tänk att den var ännu finare i verkligheten. Nu är det bara att vänta tills Lovisa växer i denna. Tänk att vara sjöjungfru för en dag!



Foto: Annie Granzell

Kommentera inlägget här: